HTML

Vén Muskétás

Friss topikok

Névnapi számvetés

2015.06.27. 22:54 Vén muskétás

Meghitt, napos névünnepen

Éltem könyvét előveszem.

 

Volt már ötvenhárom telem;

A kenyerem javát eszem.

 

Jutott daróc,

Puha kelme -

Éltet Anikóm Szerelme.

 

Minket a Lét együtt ringat;

Felneveltük Lányainkat.

 

Tömérdek munka, alázat

Adott nekünk kicsi házat.

 

Meghitt, napos névnapomon

Éltem könyvét lapozgatom.

 

Műanyag, hamis kánonok

Szavaira mit sem adok.

 

Vers a világ anyanyelve,

De nem kisütve, felszelve,

 

Nem salátává foltozva,

Halandzsává trancsírozva.

 

Ellenköltészet nem éltet,

S a jó vers? Maga az Élet!

 

Meghitt, napos névünnepen

Múltam, jövőm nézegetem.

 

Jönnek évek, jönnek napok,

Aki voltam, az maradok.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Rigmus

A bejegyzés trackback címe:

https://lnpeters13.blog.hu/api/trackback/id/tr207579102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása