HTML

Vén Muskétás

Friss topikok

Mikulás bácsi és a bajdémon

2015.09.13. 22:21 Vén muskétás

A Hahotának írom.

Mikulás munkáját megpróbálja megzavarni a Gonosz…

 

Részlet:

 

  1. Jelenet

Gerzson egyedül

 

GERZSON:

Ideje bemutatkoznom.

Gonoszvári Gonosz Gerzson

Vagyok, a legfőbb bajdémon.

Hogyha jó nagy bajt okozok,

Azon jó nagyot kacagok!

De nem vagyok telhetetlen,

Mindig kis bajokkal kezdem.

A kis bajból lesz a nagy baj!

Na, lássuk, itt mire megyek?

Biztos, hogy sikeres leszek,

És olyan nagy bajt okozok,

Hogy tüstént be is vonulok

A démon-történelembe.

Több krampuszt ágyba döntöttem,

Manókat betegítettem,

Ezek kezdeti sikerek.

 

Nr. 2. Gerzson bajdémon-dala

 

Gonoszvári Gonosz Gerzson vagyok,

A bajdémon.

Ahol baj,

Vagy katasztrófa tör ki

Ott a hajlékom!

 

Kis baj!

Jaj!

Kis baj!

Jaj!

Kis bajból lesz

A nagyobb baj!

Abból meg,

Jaj, jaj, jaj!

Abból meg lehet

Még nagyobb baj!

 

Minél nagyobb a baj, annál nagyobb

Az élvezet!

Jó sok baj,

Jó sok nagy csapás színezi

Az életet!

 

Kis baj!

Jaj!

Kis baj!

Jaj!

Kis bajból lesz

A nagyobb baj!

Abból meg,

Jaj, jaj, jaj!

Abból meg lehet

Még nagyobb baj!

 

Gonoszvári Gonosz Gerzson vagyok,

Bajkeverő!

Nagy baj kell!

Jó nagy baj,

És én leszek mindig

A nyerő!

 

Kis baj!

Jaj!

Kis baj!

Jaj!

Kis bajból lesz

A nagyobb baj!

Abból meg,

Jaj, jaj, jaj!

 

Abból meg lehet

Még nagyobb baj!

 

(Zaj.)

 

Jön valaki? Résen leszek!

 

(Belép Krampuszkarcsi.)

 

 ——–

 

Hogy mi lesz a vége?

A Gonosz mindig nevetséges…

 

Szólj hozzá!

Címkék: Munkáim Most írom Műhelytitok Darab

A bejegyzés trackback címe:

https://lnpeters13.blog.hu/api/trackback/id/tr787786048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása